Tuesday, July 5, 2011

Esimene haiglas.

Eile õhtul sain paljudega tuttavaks, istusime ühikas ja ajasime juttu. Sain aru, KUI palju erinevad arstiõpped erinevates riikides, rääkimata kontinentidest. Sain ka päris huvitavaid fakte teada. Nt Brasiilias on väga rangelt kehtestatud hierarhia arstitudengite vahel. Et kui sa oled nt teisel kursusel, ja kolmanda kursuse tudeng palub sul viisakalt õlut osta, siis sa pead seda tegema, isegi kui ta pole sinu sõber. Kui ei tee, siis ta sunnib sind põlvitada ja alandab teiste eest. Ja nad ei võitle selle vastu, vaid aktsepteerivad, et nii need asjad käivad. Juba vanemas eas, arstidevahelised suhted on ka sarnased - lõpetamise aasta mängib rolli - oled aasta varem lõpetanud, oled igavesti selle inimese "ori", vaatamata sellele, mis positsioonid teil haiglas on. Vot nii.


Esmaspäev, 04. juuli
Esiteks, ootasin oma arsti tund aega. Lõpuks tuli. Saime tuttavaks, ajasime veits juttu. Härra sai šokki, et ma olen kõigest 1. kursuse lõpetanud. Kuigi, minu kontaktisik ütles mulle, et ta teab sellest. Samas, see väga ei häirinud teda vist. Andis mulle igast asju koju kaasa, et ma loeks neid homseks läbi ja vaataks juurde netist igast asju. Niiet GHRH ja GH ja hüpofüüsid ja hüpotaalamused IGF-1...


Õhtul ronisin lõpuks kesklinna välja. 4 tundi kõndimist! Ootasin imeilusat vanalinna, sain ülirõveda mõttetu linna. Rüve mitte selles mõttes, et must ja haisev, sellised mulle täitsa meeldisid Aafrikas. Ei, arhitektuur oli igav ja kole ja jõgi oli ka kole, Emajõgi 100x parem. Niiet pettumus linna suhtes. Panustan weekend trippidele.


Õhtul hilja järjekordne väike jooks, ja järjekordne toa nr 4 külastamine. Seal on kaks tüüpi, kes joovad iga päev, ja nende juures on alati mingi pidu. Üks nendest on ülipervertlik, aga mul on kogemusi selliste inimestega, saab hakkama :)

No comments:

Post a Comment