Thursday, June 30, 2011

Blogimise katse nr 3.

Esimesed 2 katset ei lõppenud hästi. Noarootsi blogi viitsisin kirjutada esimesed kaks nädalat, aga kui aeg jooksis edasi, võhma jäi iga päevaga aina vähemaks. Arstikooli blogi entusiasm sai otsa kuskil oktoobris, kuidagi jaksasin esimese semestri lõpuni jupi kaupa pildi kokku panna.


Nii, katse nr 3 siis. Äkki õnnestub. Pole eriti blogi inimene. 


Praegusel hetkel rääkida võin ainult paar asja. Nt see, et Card of Acceptance, mis pidi tulema 2 või 3 kuud enne välisvahetuse algust, tuli mulle lõpuks vähem kui kaks nädalat tagasi. Hispaanlased oma siestadega... mañana-mañana. Sai päris palju kirju kirjutatud ja lõpuks keegi reageeriski! Linna suhtes sain kolmanda valiku, mille olin täisti suvaliselt pannud. Tahtsin minna Barcelonasse, aga Barcelonas sai max 1 valik panna. Niiet see linn jäi mul valikuks nr 1. Projekti panid mulle hoopis midagi muud, mis mul oli valitud. Aga ma ei olnud väga kurb - projekt on projekt. Huvitav asi juhtus eile - mulle kirjutati, et tolle projektiga on mingi jama ja et nad panevad mind hoopis "more clinical" projektisse... mis oli, daamid ja härrad, clinical trial in pediatrics on growth hormone. Mul pole õrna aimugi, kas see käib siis nö kliinilise välisvahetuse alla või ei käi, aga eks ma saan kohapeal teada. Kõlab ta igatahes veits kliinilisem kui beta-catenin in neuronal differentiation.


Kui nad lasevad mind kasvõi üheks päevaks haiglasse, ma oleks päris õnnelik. Eks näeb. Laupäeva õhtul peaksin juba kohal olema. 

No comments:

Post a Comment